Artykuły
Artykuły
Aktualności
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://www.szkolawola.pl/
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Zamieszczone na stronie artykuły nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 2018-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań
• Brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne
• Filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących
• Strona zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów Word lub są skanami dokumentów
• Brak tekstu alternatywnego na części zdjęć, grafik oraz filmów
• Brak ostrzeżenia przed otwarciem nowego okna w przeglądarce
Treści nieobjęte przepisami
- Zamieszczone na stronie informacje, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 2018-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Skróty klawiaturowe
- Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Agata Jankowska - mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 14 66 58 218.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Agata Jankowska - Dyrektor Szkoły,
- Adres: Wola Dębińska 330; 32-852 Dębno,
- mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej
Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej:
1. Dojazd o siedziby szkoły w miejscowości Wola Dębińska 330 - do szkoły można dotrzeć drogą gminną. W odległości ok. 200 metrów od wejścia głównego do szkoły znajduje się przystanek autobusowy. Komunikacja publiczna - brak autobusów niskopodłogowych.
2. Opis dostępności wejścia:
Do budynku prowadzą dwa wejścia. Jedno wejście przystosowane dla niepełnosprawnych znajduje się od północnej strony budynku przy parkingu z którego prowadzi podjazd dla osób niepełnosprawnych. Otwierane ręcznie skrzydłowe wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Drugie wejście od strony południowej również nie posiada barier architektonicznych. Przy wejściu głównym do szkoły znajduje się dzwonek, z którego można skorzystać w godzinach pracy szkoły. W szkole są trzy kondygnacje, do których prowadzą schody bez dostosowania dla osób niepełnosprawnych. Na parterze i piętrze jest szeroki korytarz. Budynek nie posiada windy. Sala gimnastyczna znajduje się na parterze i jest dostępna dla wszystkich.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Budynek nie jest wyposażony w aplikację tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online ani nie został przeszkolony żaden pracownik z polskiego języka migowego.
3. Opis dostępności parkingu:
Szkoła posiada parking ogólnodostępny z dwoma wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.
4. Opis dostępności toalet:
Ogólnodostępne toalety dla interesantów znajdują się na każdej z trzech kondygnacji budynku. Żadna toaleta nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
5. Ułatwienia likwidujące bariery architektoniczne w budynku:
Wszystkie sprawy interesanci mogą interesanci załatwić na parterze budynku w sekretariacie szkoły (pokój nr 6) lub u intendenta (pokój nr 3).
6. W budynku nie ma pętli indukcyjnych, platform oraz informacji głosowych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Interesantom zapewnia się informację na temat rozkładu budynku. Szkoła jest zamykana, w szatni pełni dyżur woźny.
7. Dziennik Podawczy znajduje się w sekretariacie szkoły.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności: Biuletyn Informacji Publicznej
Regulamin przyjęć na świetlicę
Zasady przyjmowania
1. Kwalifikacji i przyjmowania uczniów do świetlicy dokonuje Komisja Rekrutacyjna w skład, której wchodzi Dyrektor Szkoły, Kierownik świetlicy, nauczyciele – opiekunowie świetlicy
2. Kwalifikowanie i przyjmowanie uczniów do świetlicy dokonuje się na podstawie Karty Zgłoszenia wypełnianego przez rodzica lub prawnego opiekuna.
3. O miejsce w świetlicy w roku szkolnym, którego dotyczy rekrutacja mogą ubiegać się rodzice uczniów uczęszczających do klas 1-3, rodzice samotnie wychowujący dzieci oraz uczniów z klas IV,V, VI, gdy oczekują na dowóz.
4. Ogólna liczba miejsc, jak i ich podział na grupy wynikające z przepisów oraz arkusza organizacyjnego zatwierdzonego przez organ prowadzący.
Kryteria naboru.
1. O przyjęciach do świetlicy decyduje liczba punktów przyznawana w następujących kryteriach:
a) dzieci matek lub ojców samotnie je wychowujący (5 pkt)
b) dzieci z klas I-III, których rodzice pracują w trybie dziennym (4 pkt)
c) dzieci, których rodzeństwo kontynuuje naukę w szkole (3 pkt)
d) dzieci, które rodzeństwo ma orzeczony stopień o niepełnosprawności oraz dziecko z niepełnosprawnością lub przewlekła chorobą (2 pkt)
e) dzieci, których rodzice znajdują się opieką GOPS-u i innych (1 pkt).
2. Punkty ulegają zsumowaniu.
Zadania Komisji Rekrutacyjnej.
1. W celu przeprowadzenia rekrutacji uczniów Dyrektor powołuje odrębnym zarządzeniem Komisję Rekrutacyjną.
2. Do zadań Komisji Rekrutacyjnej należy:
a) podanie do publicznej wiadomości informacji o warunkach rekrutacji,
b) rozpatrzenie wniosków rodziców kandydatów,
c) przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego zgodnie z kryteriami określonymi w zasadach rekrutacji,
d) ustalenie wyników postępowania,
e) sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego,
f) uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata,
g) ogłoszenie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do świetlicy
3. Komisja Rekrutacyjna ma prawo do weryfikacji złożonych przez rodziców (prawnych opiekunów) zgłoszeń do świetlicy,
4. Listy, o których mowa w punkcie 2g podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie szkoły.
5. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia na świetlicę.
6. Dzień podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych na świetlicę jest określony w formie adnotacji umieszczonej na tej liście opatrzonej podpisem przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej.
Procedury odwoławcze.
1. Rodzic dziecka (opiekun prawny), którego dziecko nie zostało przyjęte na świetlice może złożyć odwołanie.
2. Odwołanie wraz z uzasadnieniem składa się pisemnie do Dyrektora Szkoły nie później niż w terminie 7 dni od daty publikacji listy przyjętych.
3. W przypadku odwołania z uwagi na szczególna sytuacje rodzica lub dziecka podaje opis sytuacji.
4. Odwołanie bez uzasadnienie nie będzie rozpatrywane.
5. Dyrektor Szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 5 dni od dnia otrzymania odwołania.
6. Decyzja Dyrektora w zakresie odwołania jest ostateczna.
7. Dziecko może być wpisane na listę rezerwową i w razie wolnego miejsca rodzic zostanie poinformowany o tym fakcie.
Pobierz:
Rekrutacja 2025/2026
U w a g a !
Zapisy do klasy pierwszej
Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Woli Dębińskiej
na rok szkolny 2025/2026
Informuję, że rodzice, których dzieci będą uczęszczać do pierwszej klasy Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej
zgodnie z obowiązującym Regulaminem rekrutacji proszeni są
o składanie zgłoszeń z odpowiednimi załącznikami w sekretariacie szkoły
od 10 lutego 2025 r. do 21 lutego 2025 r. do godz.15:00.
Zgłoszenia o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym należy składać w sekretariacie szkoły w godz. od 7:00 - 15:00
(można je pobrać ze strony internetowej www.szkolawola.pl)
Kartę zgłoszenia dziecka do świetlicy szkolnej można pobrać z zakładki „świetlica” i złożyć wraz z dokumentami rekrutacyjnymi.
Dyrektor
mgr inż. Agata Jankowska
Terminy postępowania rekrutacyjnego do Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej na rok szkolny 2025/2026
1. Od 10 lutego 2025 r. do 21 lutego 2025 r. do godz. 15:00 złożenie zgłoszenia lub wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: od 28 lipca 2025 r. do 1 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
Dokumentacja rekrutacyjna:
dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły tj. w Woli Dębińskiej:
Załącznik nr 1 - zgłoszenie dziecka do szkoły podstawowej,
Załącznik nr 5 - potwierdzenie woli przyjęcia,
Załącznik nr 6: dodatkowe informacje:
- oświadczenie o udziale w zajęciach z religii/etyki (na cały cykl kształcenia),
- informacja o stanie zdrowia dziecka,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- informacja o standardach ochrony małoletnich oraz monitoringu wizyjnym.
- orzeczenie lub opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, jeżeli dziecko takie posiada,
- jedno zdjęcie legitymacyjne dziecka na jasnym jednolitym tle, w formie elektronicznej w jakości nie gorszej niż 300 DPI - dostarczyć do dnia 6 marca 2025 r. na nośniku elektronicznym.
dla dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły:
Załącznik nr 2 - wniosek o przyjęcie dziecka spoza obwodu szkoły podstawowej,
Załącznik nr 3 - oświadczenie o uczęszczaniu rodzeństwa do szkoły,
Załącznik nr 4 - oświadczenie o odległości od miejsca zamieszkania do szkoły,
Załącznik nr 5 - potwierdzenie woli przyjęcia,
Załącznik nr 6: dodatkowe informacje:
- oświadczenie o udziale w zajęciach z religii/etyki (na cały cykl kształcenia),
- informacja o stanie zdrowia dziecka,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- informacja o standardach ochrony małoletnich oraz monitoringu wizyjnym.
- orzeczenie lub opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, jeżeli dziecko takie posiada,
- jedno zdjęcie legitymacyjne dziecka na jasnym jednolitym tle, w formie elektronicznej w jakości nie gorszej niż 300 DPI - dostarczyć do dnia 6 marca 2025 r. na nośniku elektronicznym
2. Do 28 lutego 2025 r. do godz.15:00 weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 157 i 158 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz.737 t.j.)
Termin w postępowaniu uzupełniającym: do 5 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
3. 3 marca 2025 r. do godz. 15:00 podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: 6 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
4. Od 4 marca 2025 r. do 6 marca 2025 r. do godz. 15:00 potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: od 7 sierpnia 2025 r. do 8 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
5. 7 marca 2025 r. do godz.15:00 podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: 11 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
Więcej artykułów…
Podkategorie
-
Święta
- Liczba artykułów:
- 7
-
Wydarzenia kulturalne
- Liczba artykułów:
- 18
-
Sport
- Liczba artykułów:
- 30
-
Aktualności
- Liczba artykułów:
- 670
-
Wydarzenia
- Liczba artykułów:
- 17
-
Osiągnięcia
- Liczba artykułów:
- 112
-
Internet
- Liczba artykułów:
- 1
-
Informacje
- Liczba artykułów:
- 25
-
Na wesoło
- Liczba artykułów:
- 2